Porno ham

Benvinguts i benvingudes a aquesta secció dedicada a facilitar eines pedagògiques per treballar amb el vostre alumnat els continguts de Porno ham. En aquest espai trobareu activitats, reflexions i dinàmiques pensades per fomentar el pensament crític i analitzar el paper de la pornografia en les relacions interpersonals.

Aquest diari de lectura està pensat per ajudar-te a reflexionar i registrar la teva experiència personal amb el llibre que estàs llegint. Descàrrega’l ara i comença a descobrir tot el que pots aprendre a través dels llibres!

Aquesta rúbrica està dissenyada per oferir als docents una eina clara i estructurada per avaluar el progrés i el rendiment de l’alumnat en projectes teatrals. Inclou criteris que abasten des de la comprensió de l’obra i el rendiment artístic fins al treball en equip i la capacitat per afrontar dificultats, amb l’objectiu de promoure el desenvolupament integral i la reflexió constant. Una guia ideal per potenciar el creixement personal i artístic de l’alumnat a través de les arts escèniques.

El seguiment lector també es podria dur a terme amb les activitats proposades a la guia de lectura, amb material exclusiu per treballar la lectura. Aquesta guia es pot afegir a la programació d’aula, ja que s’adapta a les competències clau i específiques de la lectura autònoma emmarcades en la llei educativa (LOMLOE).

Treballar en grups cooperatius afavoreix el desenvolupament d’habilitats socials i acadèmiques. Cada membre de l’equip assumeix un rol específic i contribueix amb les seves fortaleses al treball col·lectiu. Aquest tipus de dinàmica fomenta la participació activa, la comunicació efectiva i la resolució conjunta de problemes.

Per garantir una avaluació justa de tots els membres, és fonamental utilitzar rúbriques que contemplin criteris com la participació, el compromís, la qualitat de les aportacions i la capacitat de treballar en equip. Així, s’assegura que cada estudiant sigui valorat tant pel seu esforç individual com pel seu impacte en el resultat global del grup.

Les situacions d’aprenentatge que oferim estan dissenyades per fomentar el pensament crític i la reflexió al voltant dels temes centrals del llibre Porno ham. A través d’activitats adaptades a la LOMLOE, l’alumnat podrà explorar qüestions rellevants com la influència de la pornografia, el consentiment en les relacions i la comprensió lectora amb una perspectiva reflexiva i inclusiva.